neděle 24. ledna 2016

Můj příbeh ...

Zdravím všechny čitatele mého blogu na BLOGSPOT.CZ

Jměnuji se Miloš, ale přátelé mi říkají Harrison.

FOREX je můj život, obchoduji na trzích již od roku 2009 a až teď jsem se rozhod napsat blog a udělat webovou stránku Forex-investor.cz

Ale teď pěkne popořádku... I já si prošel  si svým peklem začátečníka, a v prvním roce jsem prodelal více než 100.000 Kč ! To nebylo tak hrozný, co se týče peněz, vždycky jsem dobře vydělával, takže peníze problém nebyly. Nejhorší bylo že jsem spočátku FOREXU věnoval spoustu svého času. A to byl problém. Nejvíce utrpěla moje rodina, které jsem se nevěnoval tak jak by sem se měl.

... pak přišla pauza .. po půl roce jsem to skusil zas. Vložil jsem na svůj obchodní účet u fx brokera Plus500 (což byl tehdy nový broker na trhu částku kolem 50.000 Kč ... Pak jsem se jen modlil aby to teď vyšlo protože jsem si nemohl dovolit okrádat svou rodinu o drahocenný čas.

.. první týdny jsem byl ve stráte a pak prišli první ziskové obchody... z 50tisíc korun jsem razem udělal téměř 350tisíc v průbehu necelého půl roku. řeknete si, kecá.. nebo... měl proste štěstí začátečníka. ... já sem byl ale hluboce přesvědčenej že to takhle bude fungovat a že mám tu správnou strategii.Jakýsi svatý Grál všech forex obchodníků.